I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Gaze vs Nordlander

Vår Hiphop - Battle & Cypher

   

2007-02-13 20:29

Gaze vs Nordlander

Mohahaha gaze suger fett med stryk din kuk e 0.001 cm killen du behöver inte vara blyg haha jo det kanse du borde vara din tönt du spelar full efter en enkel lätt öl men jag hugger dig med mina ord battlar man me mig borde man springa fort fega apa du tror att du är tuff för du är dum i huvet jag krosar dig !!


 

Ey det är jag som når toppen och du får suga snoppen. vill du se min patrull ja lovar jag göre för din skull och kom inte till mig nästa gång du vill ha kuk det ända jag kommer göra är att slå sönder dig så du sitter på huk plus att man ser att du är bög och snälla sluta spela hög föresten ThinneRTjockiZZ ja känner igen ditt namn från ett gay band du vet ja är från undergjorden och det blir inget change och du kom väll inte för att G-Unot så snälla stick bort med dina fjotiz flipflopp snälla du ta ett stort hopp och stick härifrån eller ställ dig i skamvrån


först till 7