Hjalle Vs. OBZ Rond 2
HjalleMed ett innre, svartare än nattenSätter jag mig i förarsätet och greppar rattenHar kraften som en B52:aLaddar jag från gotland och ger dig två fina blåaHjalle gör en mega slackt, knivarna hugger i tacktNu ångrar du allt du sackt, för jag gör dig helt fuckt upOch avsluta allt med att böja mig nerSkriver i ditt blod "Hjalle was here"OBZJag kom från ingenstans men som jag tog min chansOch hjalle eru seriös när du skickar detta som revansch? Tror att du e gangsta för att du har lite bling bling på halsbandetHjalle nödrim är för simpelt så de har vi lagt på fastlandetDu är från Gotland så detta får bli en snabbisMina rader får dig att hoppa högt som en rabbisSvart som natten är du då bror med Bin laden?Ge upp nu du battlar hiphopens svar på domedagen! Först till 7 Lycka till Hjalle!
V ; Obz. Kolla här lixom Hjalle gör en mega slackt, knivarna hugger i tacktNu ångrar du allt du sackt, för jag gör dig helt fuckt upTror du menar Slakt , Takt och SAGT... och btw vad är en b52:a . förklara gärna . Pz
Håller med TheLaStrife, var just påväg att skriva typ samma sak xDVote; OBZPeez