Pojo vs Illusion [2 ronder 8 bars]VOTA!!
Jag o Pojo startade en liten battle som utvecklades till två ronder :D. Så läs o njut, O GLÖM FÖR HELVETE INTE ATT RÖSTA!
Pojo: ROND 1 Greppa fakta, inte staken du har fått allting om bakfoten/ Så du skär dig själv och skriver om din smärta i dagboken/ Du tror att du är hiphop när du går med dina flipflop/ Med kramp i runkmuskeln undra på att du får skrivstopp/ Men det som du skrivit ser mest ut som ett avskedsbrev/ De flesta skulle ju ta din död som ett bra besked/ Så gräv ner dig och din "talang" inse att du är motbjudande/ Om du och dina vänner tror ni är bra är ni grovt lurade/
Illusion: ROND 1 Jag har ingen dagbok, men du kanske har/ Mina rader kör förbi dina i rusande fart/ Jag battlar dig och du omkommer, som kids som runkar flera gånger/ Jag skapar stämning som USA, och bjuder upp till mera ronder/ Vara bättre än mig går inte som rullstolsbundna men/ Du o ditt crew kan ju försöka men ni slutar upp som dum o dummare/ Du är ingen tung motståndare, jag skulle kunna battla dig på bortaplan/ Jag ger inte upp svarar, men nu kommer du hoppa av/
Pojo: ROND 2 Jag krossar dina kulor, som en nötknäppare/ Du sjönk som skeppet Vasa när man skulle sjösätta det/ Så alle man på däck så får vi se Illusion gå på plankan/ En misslyckad pirat som är gangsta för att han tankar/ Jag behöver inget crew för att hantera en snorunge/ Tar dig på öppen gata och du planteras i skogsdungen/ Som en bokrulle läste jag dig innan tidningen uppfanns/ Det är ingen slump att du ligger med händerna bakbundna/
Illusion: ROND 2 Dina försök uppskattas, men försök att uppfatta/ Att du inte kan komma högt, utan en studsmatta/ Hur ska du kunna mäta skills, med mina täta rim/ Som får mig från underjorden som en grävmaskin/ Alle man på däck, så får vi se dig putta illu/ Du ser ut som om din pappa har knullat pingu/ Du blir stum av rimmen, du är en fisk i stimmet/ Där jag är den stora hajen, och du blir till fiskpinne/
Vota nu whoa!
*****END OF MESSAGE*****
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
|