Djureri vs Jågurt
Djur: Jag är en fitta.. och du frågar mig varför? för jag är ingenting för Jågurt to fuck with Dina låtar är kassa... och du frågar mig varför? tråkiga samplat och kanske svåra att fatta om du som en tvååring frågat din pappa om varför han låg med din mamma Jågge: Min musik sprider sej som en epidemi, ger dej epilepsi du får mej sparkar på dej än en boll i Premier League Du kommer choka, och haka på entertangenten, med en beslutsångest som underrättelsetjänster under elfte september Jag är överallt som fågeln på julafton, 1, 2, 3... ...den som lever får se (och du dog nu)
Djur: Du kan vara premier jag är championsleauge i den här battlen är du som en säck för en gris: väldigt dumt för för dig att lägga dig i medan jag röker på, slår ditt öga grönt och blått att jag vinner är redan förutspått: du må vara skön o så, men försök förstå: du är bög ändå
Jågge: Jag är den vassaste kniven i lådan, droppar rader som är lite för hårda, hämta dina föräldrar, jag skiter på båda! Gör om dina köttätande växter till en persikeplanta och gör om din trädgård till en enda persiljesallad Du sväljer mina bollar, VIPPS, så blev det fotbollsvåld det grövsta du suttit inne för är snatteri och domstolstrots
Djur: Du dra tillbaks till helvetet, jag är bra du hänger läpp den här battlen blir som arsenals mot chelseas fans Ska du battla mig? haha ge fan i opiumplantaget för det är som en klarinettförening mot fotbollshuliganer Så du borde du va galen.. Skulle jag bry mig? inte det minsta eftersom vidriga vibbar är mina små dickrhydes och det är: Fitta som Fitta
Jågge: Den här sammankomsten är relativt konstig redan efter andra ronden sänktes till golvet Djureri får se döden till mötes i ett kar på ett gjuteri där du förstelnas i gips till kasettböcker av Sunes Liv Snittar din hals, lämnar dej på plats och låter dej dö för att sen hooka med Samzon för lite poker och öl
Det här är en msn-battle som skrevs under extreeeeeeeemt kort varsel, så ha gärna överseende med det! Först till 7 är det också.. första ronden är oberoende...
P.S Jågge ska ha pluspoäng för att han var snabbare än mig...
Men annars var det rader tagna från toppen av huvudet!
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
|