Illusion_ VS C_H
C_H
Ha-ha var det de bästa du kan? det lät inte som om de kom från en manDu kan ta och hälsa din tjej och tacka från i går. Och föresten fråga hur det är i mellan hennes lår//dina rim är värdelösa inte ens bra fastän det var de du saStäng av ditt negerdunk och lyssna på mig.Din tjej sa att du var kass i sängen du hade för liten kuk sånu vet du varför hon alltid skyller på att hon är sjuk//
Ta och byt namn lära dig rappa i stället för att sitta och
amma din pappa. ellerså kan du bli som din pappa baravara fet och ful inte ett dugg kul och sitta vid sin tv och zappa//
Illusion_
Jag battlar C_H, en lerhög med topping av slem-Hälsa din mamma att vi har snopptid ikväll-Snart kommer du behöva be om snopp i himlen-Fan du e så tjock, behöver rockring till skärp.Du skjuter lerduvor, jag skjuter mer horor-Du kan gilla 50 cent, men jag har hundratusen enkronor.Efter battlen kommer alla säga att "pimpen tog han"-Vi kan se det som att jag är stor svensk, du är en thailänsk liten hora-Och alla som kan hiphop vet att Illusion vann-Och jag kan lära dig hiphop, vi kan starta en liten skola.Rösta nu folk
ja men du tycker så mycke