Forzza VS Hjalle
Forzza
Ska försöka att inte vara överlägsen men det kommer bli svårt För att dizzen hårt, och lägga rimmen tight är något du inte förstår Du måste va mordbelägen nu när du ville battle den riktiga mästaren Jag lägger så kluriga rader att du blir upp lurad på läktaren För i denna battle kör Forzza bara med den tama b-lags uppställningen Men det är tydligen tillräckligt för att punktera denna uppstickare För jag kommer bli rädd för dig, först när jag utvecklat HomoFobi Jag är en levande legend medans du är ett vandrande lik För om jag inte vinner denna battle, måste det mutskandal För att jag är den bästa när det gäller battling, är ju helt uppenbart
Hjalle
Jag tar intsiativ, går mot dig med stora kliv Att du kallar mig gay, tar jag som motiv Det är ju du som är bögen knullar manns horor hiv Du måste bara jucka, Jävla damp barn, du är hyperaktiv Petar dig själv i röven som tidsbedriv Nu är det fight, har dratt min kniv Sticker dig, som en tandpetare genom en oliv Ska måla världen med ditt blod, är kreativ Kastar flaskor mot dig med texten explosiv Vadå att du är bra på att batlla? Du stammar och spotar saliv Inte smart att vara deffensiv, avslutar med en spark i ditt underliv
Försten till 7
Lycka till Forzza!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|