Nasti v.s Spades (rätta tråden, med svaret som jag glömde)
Nasti: du e fan lika patetisk som din morsa e skabbig/ likaså att du önskade dej en fitta till jul/ hallå kan man va mer desperat?/ du säger att tjejer är horor men är själv en liten psykopat/ d enda du har råd med med är en liten dammhög/ till och med en hetoro efter en titt på dej kan fan bög/ d enda du kan säga är knullar dej med min "stora" kuk/ men jag har till och med fått din farsa att sätta sej på huk/ du e så jävla feg att du inte kommer på nått modigare att säga/ har lust att skära upp dej med en morakniv och låta dej hänga/ lyssna grabben, bara för att jag är tjej så kan jag ändå tortera dej/ nu kanske det blev för mkt av det psykiska, men du vet inte vad som väntar dej/ så om jag var du skulle jag sluta påstå att jag är hora och billig/ visst kan jag va det, men dej skulle man kunna tro är gratis.
Spades: du snackar om att min morsa e skabbig, ok jag tycker det med/ hångla med dig ger samma resultat som man kysser en CD/ "jag knullar dig med stora kuken" men det e klart, du är horan som suger/ anledningen att du håller dig till mig är att din kille inte ger dig någonting/ du är inget annat än en bortskämd brat som får som hon vill/ så du vet enda gången jag torteras är av att höra din musik/ så står du på scen, så buar hela din publik/ nej, där drog jag för kassa nödrim, men battle mot dig det är övning/ du snackar bara om kuk, hora, fitta enbart för att du är oskuld/ man märker det, kolla hur du snackar, hur du ser ut, vadfan tror du?/ jag dricker kalltblod, denna battle är brutal som massmord/ så du kommer hamna i graven precis som min farmor/ förlåt, ryssen ... glömde bort att ni kör med förgiftningar/ *clap clap* shit, vad hände, ligger du övergiven med dödsryckningar?/
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
|