Martiin VS Borgan - Svenskt - 10bars -
Martiiin Jag har nog aldrig sett nått värdelösare- Du tappa ditt humör, för jag är en glädedödare. Vafan lär dej stava, inte bra att du skippade skolan- Haha din flickvän.. jao, det var jag som pippade horan. Ingen idé oh gå på mej, jag kommer från underjorden- Medans din bild, haha den är tagen ifrån djungelboken!! Du är superknäckt, nästan ingen idé att du svarar- Det här slog dej hårt ! undra hur länge det varar. En liten brat från Norrtälje,gå inte på battlekungen- Vips, 7 röster till mej ! och ännu en battle vunnen. Borgan Martin är det en battle eller ett kärleksbrev? / Efter mina rader har du förlorat din värdighet/ ye, Jag presenterar mig, med näven på din keft/ Mitt namn det är Borgan, jag knockar dig i round Ett/ Inse fakta, du möter din överman/ Kom till norrtälje så får du smaka högerhand/ Vem är det jag battlar, en fucking huligan?/ Du kan inte rimma, du är sämre än dagisbarn/ Efter mina rader så förblir du stum/ Jag avslutar med en spark på din pung/ Måste dock tillägga en sak.. Högerhand/överman är så PLAYED!! !Underjorden=underground ;d ! rösta nu, först till 7, chea !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vote:Martiin lätt asså bättre rim jämnare rader å bättre innehåll osså ;)
Martin får nog min röst, hans rader va jämna o de va soft, ditt svar tbx va skiit soft, men gillade hans rader en aning mer
wah whoa är på g idag?! fett soft med 2 votes på 5 minuter ! det gillas 2-0 ! lite mer utförlig så man vet hur man ska bli bättre ! ;D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Första battle på whoa /:
Borgan ..
borgan va bra, men martiin va på högre nivå, V;Martiin
jepp
uhh huu , måste säga att Borgan va bäst . men inte heller så illa av Martiin89
ok asså ja tror att borgan e anthuasiatic för den gjordes ida :S å så va den inloggad typ när eran battle börja :S lr nåra minuter efter fan va lågt asså FUSK!!!!!
hm ? känner inte henne :S
Borgan ..
d står inte att d e en hon :S så hur vet du d?:S
Hur många killar kallar sig för "enthusiatic" ?
Borgan ..
Ingen toppenbattle direkt men Martin tog denna ändå med hästlängder. pz
du kallar dej d å du e kille hahaha aja men d e martiin som avgör om d gills lr inte å om han tror dej han vinner ändå :P inget mer chat i tråden NU SKA D RÖSTAS =D LYCKA TILL MARTIIN ;) PEYZ
word På Ap3 även Underjorden o DJungelboken är ju playat tråkigt så snacka inte om att överman o högerhand är played out när du skriver massa skit själv utvecklas nån gång Vote Blank
Robin (G_Lee)
Vote; borgan . han äger ju ! ;)
Tack så mkt sötis ;)
Borgan ..
ajt, hmm, underjorden/djungelboken har jag inte sett, och nja har inte fått tag på den låten med kaggen.. men men, där ser man :) 6-1 G_Lee, sluta var så hård, inte mitt fel att du har taskig uppväxt.
Martin, lär dig att ta emot kritik, men fortsätt att droppa battles. UPP!
Ja men det där var inte bara kritik.. yeah =)
Jo, men argumentera emot istället för att komma med onödig flame. Sedan har jag själv aldrig hört någon av dina rader förut, så..
tack för en bra battle borgan. yeah 7thpoetry. my bad.
Hård Uppväxt haha pappa betala för mej mayn men du martiin du har skrivit ganska mycket nu utan att komma nånstans utvecklas för helvete 7-0 senast o kom inte o säg att du har utvecklats å sånt
Robin (G_Lee)
Du tappa ditt humör, för jag är en glädedödare. den har man ju hört förut :);)
http://myspace.com/3egraden
G_Lee, kolla upp mina allra första battles o säg sen att jag inte utvecklats, tack. Bara för att man utvecklas sakta så utvecklas man fortfarande. och när sa jag att jag var bäst förutom i den raden .. ? som du nu stör dej så extremt mkt på verkar det som .
Martin var helt klart bättre! Han får därför min röst.
bloaw!
denna är död :) låt den vara det. tack ändå :)
vota på min och Heptors battle!!!
Karlstad Finest