Dunderklumpen123 vs Överste [10svenska]
Dunderklumpen123 : jag har brunt hår och leker oerhört nykter// så det är dags att börja kalla mig nallebjörn när jag myser med din syster// det är ingen ide att du spelar bra på att rappa// jo juste hur fick du det där knät att göra ont från mig eller din pappa// överste p17 bara skryt egentligen sitter du med rimlexikon o stoppar kuken i lökringar// hälsa dina exbrudar o mammor att nästa gång ska jag ge dom lite extrapengar// att försöka knäcka mig e ingen chans för att den chansen e minimal// ska jag hjälpa dej o räkna med 7-0 te mig är väll ganska stor vinstmarginal// haru kickat någon låt för tänkte om du skulle fråga Munter om Röstförvrängare// kom hit te mig så kan vi hälla blodet från ditt ansikte i en tillbringare// Överste :Herregud, först ser jag munter's text sen ser jag den här/ Jag trodde du skulle va tight men de var bara till besvär/ Nördrim hit o dit snälla sluta tortera mitt sinne för hiphop/ Du e egentligen en groupie brud som kickar opera nonstop!/ Så du menar att din brud har en lökring som liknar en vagina?/ Jag knullar henne med starkare kraft än en japansk landmina!/ Min brudar? Min mamma? Nej, de enda du våldtog var ett sugrör/ En hiphopare som sjunger i kör?snälla lägg ner din jävla amatör!/ Du har sant, jag knäckte inte dig jag gjorde bara dig medvetslös!/ Du skulle nog ha valt en annan utmanare för mot mig är du chanslös.../
Först till 7 och skippa kompisrösterna ! :)
min mådder måddar min skåtter
|