harrysson vs anonymouz [10 bars]
Du ville battla mig anonymouz, du blir totalt överkörd / Jag lovar att inte vara elak, du är ju utvecklingsstörd/ Kolla bara på dina rader, man blir inte det minsta berörd / Det är det som är poängen och det är väl de det går ut på / Men du är från Luleå och bara 15, ja då kan ja ju förstå / En ensam liten oskuld, medans jag alla flickor från dunka / Sitter du där vid din dator, precis lärt dig att runka / Sitter här och skrattar, åt texten jag slängde ihop på en minut / Det här går som på en räls men börjar tyvärr närma sig sitt slut / Jag tar fram pistolen och avslutar: ladda, sikta, skjut /
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Vem äre som oskuld här? Du sitter själv och myser// Nyss tagigt av dig kläderna och nu sitter du där och fryser// Önskar att han hade nån att testköra// Desperat, snart kommer harrysson att våldföra// Av min text blir du inte bara berörd, du blir helt förstörd// Vem fan äre nu som är utvecklingsstörd// Sant, du tog fram pistolen men kunde inte skjuta// Du har inge stake, vänder pistolen och blodet börjar spruta// Jag var det sista du såg innan du stupa// Det var med ett gott slut som denna saga inte sluta//
upp gott folk, först till 7 ! pz
jag droppar bomber som hitler
|