Big-dane Vs Sulle , Rond 2 Pis
big-dane möter samopo som får två namn under stadens namninsamling på ena är han schizofren och på andra får han dampbehandling samopo är född med en vana.. porrfilmsbehag och om man tittar på honom så är han komiskt retard samopo, efter detta blir det omsorg från socialnämnden och han vågar inte visa sig ute, så han bor i sängen.... och fatta, du är "DÖD", för du blir styckad av mej "FREDLÖST" medan medelparten av whoa inte ens blev berörd och innan detta försökte du stadga dej men var ständigt på flykt SÅ FÖRSÖK FATTA DU ÄR INTE ENS LITE OMTYCKT när han föddes fick han sitt mycket personliga namn "tjatmumrik" samopo? skulle inte tro det, du är bara grym på bra "BULLSHIT" skriker "KÄFTEN" samopo och tillhörande familj blir dödstysta jag blickar mot mitt crew med dödslystna, alla greppar en köttyxa
Sulle Wow asså tack, så du har visst röstat på mig, Visst nu har du snackat om mig , nu ska vi snacka om idoten sjäv Dina rader? Har aldrig sätt sämre rader igenom tiden Do like me, jag spottar mina rader som en mashinegun vi ska heller inte snacka om mitt crew när du själv e medlm i kkk kompis de är dig jag kommer slå, Du är fuck sämmre än få Du snackar om min födsel, När du kom ut som ett invalidt cpbarn Din mamma ville inte dig, men hon va tvungen så finns hon inte kvar Du har aldrig lagt en fet bar, Du har bajtat allt, finns snart inget kvar idag kör jag inte med feta rimm för att jag har brottom Du vann förra ronden, men nu har allt slått om Efter denna battlen du kommer skämmas o bli onsynlig Du kommer hem o får spö , för du vart olydig, om du nu kommer hem, tottal keff För Mammas gosebjörn, Lever inte längre , han e död
te 7
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|