Big-dane Vs Sulle , Rond 2 Pis
big-danemöter samopo som får två namn under stadens namninsamlingpå ena är han schizofren och på andra får han dampbehandlingsamopo är född med en vana.. porrfilmsbehagoch om man tittar på honom så är han komiskt retardsamopo, efter detta blir det omsorg från socialnämndenoch han vågar inte visa sig ute, så han bor i sängen.... och fatta, du är "DÖD", för du blir styckad av mej "FREDLÖST"medan medelparten av whoa inte ens blev berördoch innan detta försökte du stadga dej men var ständigt på flyktSÅ FÖRSÖK FATTA DU ÄR INTE ENS LITE OMTYCKTnär han föddes fick han sitt mycket personliga namn "tjatmumrik"samopo? skulle inte tro det, du är bara grym på bra "BULLSHIT"skriker "KÄFTEN" samopo och tillhörande familj blir dödstystajag blickar mot mitt crew med dödslystna, alla greppar en köttyxaSulleWow asså tack, så du har visst röstat på mig,Visst nu har du snackat om mig , nu ska vi snacka om idoten sjävDina rader? Har aldrig sätt sämre rader igenom tidenDo like me, jag spottar mina rader som en mashinegunvi ska heller inte snacka om mitt crew när du själv e medlm i kkkkompis de är dig jag kommer slå, Du är fuck sämmre än fåDu snackar om min födsel, När du kom ut som ett invalidt cpbarnDin mamma ville inte dig, men hon va tvungen så finns hon inte kvarDu har aldrig lagt en fet bar, Du har bajtat allt, finns snart inget kvaridag kör jag inte med feta rimm för att jag har brottomDu vann förra ronden, men nu har allt slått omEfter denna battlen du kommer skämmas o bli onsynligDu kommer hem o får spö , för du vart olydig, om du nu kommer hem, tottal keffFör Mammas gosebjörn, Lever inte längre , han e dödte 7
Mycket tunga rhymes från big-dannes sida !!Vote: big-danne