Lil_C Vs Martiin
Lil_C
Dissar dej så mycke, du begraver dej i asfalt Du blir så jävla rädd när ja kommer t din anstalt Undrar hur du kom in i bilden, d e ju ändå ja Som kommer ut me vinsten, d e Ua bor mot varann, kom igen Martiin Ja kapar din hals å spränger din bil Du e ingenting, mina texter e perfektion Ja e en smittan, som en infektion (Sheet) Vilken reaktion, battla inte mej, nej låt bli Din fucking fis, kom hit, så ska ru få se på Lil_c_
Martiin
Du har väldigt låg IQ, att du startade en strid nu Du ville ta en ridtur, men jag dissade & du blev skitsur För du är bög & jag slår till dej & du flyger till Argentina dem skär dej i bitar, maler dej & röker dej i deras vattenpipa Den dagen jag lyckas begrava mej i asfalt får du hundra kronor Du är inte pimp bara för att du smugglar horor jag har ingen bil, jag sitter inte på anstalt. Battlekung på whoaa, det är min näästa anhalt. Ja du är som smittan, men varför dissa dej själv? För den dagen vi träffas, ja då pissar jag på dej, bitch
yeya samma gamla vanliga mofakkas ;D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|