Lil_C Vs Martiin Lil_CDissar dej så mycke, du begraver dej i asfaltDu blir så jävla rädd när ja kommer t din anstaltUndrar hur du kom in i bilden, d e ju ändå jaSom kommer ut me vinsten, d eUa bor mot varann, kom igen MartiinJa kapar din hals å spränger din bilDu e ingenting, mina texter e perfektionJa e en smittan, som en infektion (Sheet)Vilken reaktion, battla inte mej, nej låt bliDin fucking fis, kom hit, så ska ru få se på Lil_c_MartiinDu har väldigt låg IQ, att du startade en strid nuDu ville ta en ridtur, men jag dissade & du blev skitsurFör du är bög & jag slår till dej & du flyger till Argentinadem skär dej i bitar, maler dej & röker dej i deras vattenpipaDen dagen jag lyckas begrava mej i asfalt får du hundra kronorDu är inte pimp bara för att du smugglar hororjag har ingen bil, jag sitter inte på anstalt.Battlekung på whoaa, det är min näästa anhalt.Ja du är som smittan, men varför dissa dej själv?För den dagen vi träffas, ja då pissar jag på dej, bitchyeya samma gamla vanliga mofakkas ;D