Illusion aka robiin |VS| Albaniiish - swe 12
Illusions text:
Hey, titta mig mannen jag battlar ut albanish/ Titta när jag flippar mina ord fan det är farligt/ Och du spelar apa du hör hemma på cirkus/ Och snackar vi battle, tar jag dig som tilltugg/ Jag kan få dig att sjunka, precis som ett isberg/ För mina boys är kungar, så ta vara på tiden/ För såhär nära toppen kommer du aldrig igen/ Så tänk på denna battle om du tänkt vara kaxig igen/ För just nu möter du killen med skillen/ Du tar kort på din mamma och runkar till den bilden/ Sista raderna slår dig hårt, och gör aldrig någon låt/ För det kommer gå åt helvete, ja det är så det kommer gå/
Albaniish text:
Japp jag är albaniiish var det nåt du ville// Du flickvän är min högra hand runkar av denna maffia killen// Inte på gång just nu men skit samma// Du är för liten du blir fortfarande ammad av din mamma// Hey ska vi alla titta på dig för du battlar en alban// Är du stolt att jag svara pah jag röker dig som 7gröna blad// Du försöker dissa men du märker att du inte kan// Ta de som en man och lägg ner rappen för du är så kass// Du måste skämta ha har du skill du måste va fulm// Din ända talang är att suga med din lilla mun// Jag läser din text och jag bara gäspar// Behöver bara lägga en rad och du deckar//
Vota nu först till 7!!
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
|