Hatteee vs Anonymouz - 8 svenska rader .
Hatteee
Så du vill battla? jag råder dig att köpa ett paraply Växjös stolthet börjar nu spotta dissar, slyna du borde fly / Du är drottningen i leken och jag är jokern bland korten Medans du suger kungens kuk gör jag det oväntade i orten / Lyrikaliskt våldtagen mannen jag bazzar dig så jävla lätt Tar din oskuld utan fysisk beröring, oj den satt så jävla rätt / Att vinna över mig är som att springa ifatt en trimmad Jaguar Droppar 8 tunga hoppas du kan komma med ett hyfsat svar /
Anonymouz
Så det är du som tar oskulden av killar/ Och runkar till bilden av Göran persson när han grillar/ Det tror jag din mamma ogillar/ Din mamma har redan börjat damma, vill inte ens tänka på vad ni gör ni ni är ensamma/ Du tycker säkert hon är en riktig flamma, en såndär klassmamma/ Hatteee ber om lite ledighet, för att tillfredställa sin mammas kåthet/ Luleås stolthet mot vöxjös svaghet/ Visst jag kan leka drottning i din lek, du kommer ändå inte att vinna/ Som joker kommer du försvinna, kom och be till mig jag är din frihetsgudinna/
jalla först till 7
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|