Cypher- ciggarett abstinens alla som röker här inne vet vad jag menar :P8 bars minimum om hur ni sitter och är desperata efter cigg:Pjag sitter tittar på min tomma askop/benen börjar skaka jag ställer mig rask op/för jag måste fan skaffa mig en ciggarett/bara dra ner på stan och försöka tigga rätt/för suget efter en cigg börjar gå överstyr/att fixa en cancerpinne det är mitt äventyr/får fan bara svaret "detta är min sista"/jovisst vi tar och säger så din lilla fitta/
check it, check it..!man tigger cigaretter typ bäst med vapeno den sitter så perfekt direkt efter matenmina tankar cirkulerar runt en cigg av märket princeja baxar en hel limpa snart, om läget finns! ja kan inte sluta kolla på bilder på fin tobakgotta keep mah head up, ja, ni minns tupacskulle döda för en nicko-kick, är det simpelt?fuck it ja blir skitzo-bitch, så ja tänder fimpenOveeeer
känner suget,är detta vad som kallas abstinens/Skakar och skriker, drar ett bloss fan va skönt de känns/Jag röker det mesta men alldra hellst Prince eller John silver/Vissa röker på och påstår att dom ser en massa gobilder/Jag skiter i all knark jag behöver bara en enda cigarett/Suget efter man käkat en pizza eller typ en kotlett/"Rökning skadar allvarligt dig själv och personer i din omgivning"Men vafan utan nikotinet i min kropp blir jag fitt grinig/haha ajja ^^