Orginell vs. Simpo [8 Bars / 2 Ronder]
Orginell. Jag törstar efter blod och du törstar efter spermier satsar alltid stort fast än du somnar innan Vanished Hur var det nu, du trodde du var något speciellt men du är bara waaay of course som Engelsmän Du har aldrig sett fitta, förutom din egna "ta och kamma dig", så, nu har din fitta också mittbena Så ni passar ihop som Hockeylag bäst du gapar stort, för min säd, får plats i konjakglas
Simpo. Vadå fitta? Jag har ingen fitta, ditt jävla homofilbarn "gapa stort", visst bara du ger mig ett krokodilgap Jävla glappkäft, jag kommer att slå ut käken på dig tills du insér att jag tar din brud till kärlekståget Somnar innan Vanished, du somnar innan Lattjolajban spöar dig, som härifrån till North Carolina Och vadå Orginell? Du är inte mer originel än mig är världsvann, så jag kastar en kontinent på dig
Orginell. Min brud, ha, hon skulle inte falla för dig, fitta känner inte en ända som skulle palla med dig, fitta Så kyss din ända ända tills du känner rövsmak för battlar du mig, då är jag "in for it" som ölglas Din nödrimmande rövslickande fittunge drar överdrivande skämt om dig, din skitstövel Du vet vem som vinner, för det vet jag för du skulle inte ens vara träffsäker som Peter Pan
Simpo. Palla lägga ner tid, när tiden kan stå upp för sig själv och du borde veta att du aldrig kan vinna över mig Jag är för mäktig, en viktig person träder fram det är jag, och du får leva med det, som en ädelsman Jag orkar inte fiska röster, eller minska rösten för jag är redan i mål, innan du hinner upp mig Orginell, ändra namn till en-ful-bög-i-landet som är en nöt, för han har julgröt i skallen, utrös iaf Nalle *
* Nalle är hans girlfriend, Nathalie.
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
|