MiniboRG VS rbcrew_Emma
MiniboRg
Äntligen har jag fått någon som vågar utmana// Nu ska jag publicera tankar som jag inte kan undvara// Var ej orolig, bara för du är tjej skall du inte skadas// nu har jag fått nog, dags att rida igen men först så måste du sadlas// Efter allt roligt, så lämnar jag 20 lappen på bänken// I och för sig så kanske det inte direkt var en stund av njutning// Efter allt som du har gått igenom, kan jag förstå att dina hål redan ruttnat bort// Ajja, nu glömmer jag dig och din håla, tar på mig byxorna och går hem till mitt hus som är i jämnförelse med ditt jävligt flott// rbcrew_Emma ooh shit så du vill knulla mig, vilket skabb// jag är ingen flicka kompis, jag är en grabb// men det är lungt, sanningen kommer alltid fram// jag kan förstå varför en kille, som du vart mobbad i skolan// morsan va väl alkis och farsa jobbade som mans-hora// min still e chill, ligger oftast lågt som james bond// dina rhymes e inte feta, nej dom togs ur ett rimlexikon// jag ger dig en tidig julklapp, ett hårt slag, ey hoppas de kändes som en fet punshline.
Först till 7. cmon ppl
Gratis är den bästa kryddan ^^ / MiniboRg
|