Ängeln & Opti vs Golfarn & InHo - Special Upplægg.
Ängeln: kolla nu vad denna lilla kille gör när han ska börja kaxa// när jag har dödat denna bög kommer ni att sörja stackarn// ni tror att ni är coola när ni snackar om att släppa tolvan// ni kan inte steppa mot oss två nu, för jag kommer knäcka golfarn// du är lika kass som fonky och du skelar som// lilla dövid enda skillnaden är att du spelar golf// nu är jag klar och du vet vad som gäller// men kom fan inte och säg att den här ängeln är snäll sen// ------------------------------------ golfarN: Ängeln och optimistisk, två små äckliga rövslickare// Kan knappt rimma, vad fan var det för text ni skickade?// Ni har just begått ett kollektivt självmord, ställt er mot sveriges två bästa rappare// Era fuckade tattare, ni är så långt efter att ni är klassade som mentalt handikappade// Ni hade ingen o latja med, så ni kom till oss, vi undrar hur fan ni våga? En optimistisk bög och en söt liten ängel utan flygförmåga...// Era jävla rader är för oss svenskkunniga en ren plåga// Att ni lägger pennan hyllan nu, vore nog det bästa för er båda// ------------------------------------ Opti: Ni har ingen stake, så jag stjäl era guzzar lätt som väskryckare/ sen drar vi hem till mig, så dom får rida av mig som hästryttare/ och låter dom njuta, sen drar ut den och dränker er i sädvätsker/ och gör beefen till historia och föds om som ett stjärntecken/ Jag är skjutgalen som poliser i snutjage och golfarn blir utslagen/ när jag riktar mitt krutvapen mot hans kul mage, jag är sjukt vaken/ vid sjuslaget på dagen och brudparet är så fult att dom måste ha brutit lagen/ i nutids slaget så är du singel och eran brud finns kvar här/ ------------------------------------ InHo Ni førsøker er på att battla oss med rena julklappsrimmen och handlingen i texten som det var från budgetfilmer Slår rader hårt så ni får træsmak, så svårt att du går knæsvag bara før att bevisa skildnaden på dessa dåliga 2 særbarn før opti flyter bra, typ som en fisk utan simfena och ængeln førsøker battla oss men utan något rimmschemma Ni ær båda feta och fula som peter griffin i family guy och ænda gången ni får doppa kuken ær som i american pie ------------------------------------
:VOTE:
"Dansgolvet Är Till För De Som inte Har Råd Att Stå I Baren"
|