teN mot Rap-Beef
teN
Det var 8 bars? Dina liknar sexton mannen
Sluta skryta, du är nog för självgod kanske?
För att kunna skryta, och jag kunde bryta
Dina fingrar så du får fortsätta skriva med fyra
Jag är inte kass, det här blir ingen match
För jag keystylar mot Rap-Beef, vilket namn
Du är kass och du ska veta att jag skiter i
Fatta, du blir ägd för stunden som en videofilm
Rap-Beef
jag börjar att langa mina sköna 8 bars,du är så fet så det står på din tröja xxxxxxxxxlarge//
du är lika billig som din mamma på gatan,hon säljer sig för din skull så du kan kolla på dr.laban//
mannen din hiphop är fett knas,detsamma med din kuk som behöver förstoringsglas//
jag dödar dig så du ligger på marken,sen så gräver jag ett hål och slänger dig på parken//
om du tycker att jag är dålig så måste du vara för fånig,när jag knulla din syster var hon skit tråkig//
du har en plastpåse över ditt huvud för du är så ful,när alla ser ditt ansikte tycker du att det inte är kul//
tjejer tycker att jag är finast på norden,och deras önskan är att du ska gå på extreme makeover på nordpolen//
jag är pimpen och får alla tjejer,mannen när du kommer tillbaka måste du testa detta det är schyssta grejer//
Det ska alltså vara 8 rader, Rap-Beefs text ska också föreställa 8 rader.
Om ni ser skill så vinner jag, om ni ser fula ord så vinner han. Börja rösta, jag är beredd på att förlora då jag befinner mig i Battle & Cypher forumet där inte ens hälften vet vad ett flerstavigt rim är. Börja rösta, först till 7!