Nazkar VS MartiiN
Nazkar
jag såg dig,ditt namn är Maartin jag super på klubben,du kommer knappt in alla bitches suger mig,och spyr på din fejja en kille tar på din röv o frågar "du är gay va?" du förlorar denna battle,som vietnam kriget att du är bög,det tog jag för givet med tanke på din bild,med tanke på din stil ingen kollar på dig...som Deal Or No Deal du battlar mig...modigt att chansa... ...första gången jag möter en riktig transa...
Martiin
Ja mitt namn är martiin, & ditt är fuckin nazkar Jag har vart på krogen & du hängar på en jazzbar Dom spyr på min fejja? om du kallar fittsaft för spya Jag bor i ett maffigt hus, vafan bor du i för lya? Min stil? Den är fett mycket skönare än din, din luffare Om du ska gå upp en rond mot martiin, så måste du va tuffare Har du kebnekaise i ansiktet? Tror ingen tjej vill ha dej Det är därför du satt i fängelset, så alla killar kunde ta dej Din farmor gav dej en lapdans & nu söker du camsex Jag våldtog ditt EX & skippa hiphopen & börja med trance
Snabb battle från båda sidorna !
först till 7
peayz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|