BATTLE | Nizzinen vs WiLo
Nizzinen:
klart att ja ska dissa en såkallad fuckin rappare// aldri hört nått kassare takten japp du tappa de// du hackade du backade du e så kass ja lackade// uglypeople.com där du hör hemma lilla stackare// din talang aa ja fuckar den har aldrig hört nånting wackare// mannen lär dig takta de ja vinner o ja tackade// så akta de mitt rappande dödar dig din rackare// din talang & ditt flow har förvunnit, blev borttappade// ja hatar de ja skrattade vilket wack shit du snackade// du försökte dissa Nizzinen inte en jävel klappade, fatta de//
WiLo:
Jag battlar trollhättans wigger som tror att han är nått/ Du drog din fucking lått och kommer få smaka på mitt spott/ Du är fett tjock man kan inte mäta din kagge med mått/ Du blir så jävla ledsen när du läser, allt blir vått/ För kiss i byxan är något som kan komma helt oförutspått/ jag tycker synd om dej grabben för din talang har helt frångått/ Din framtid har jag spått,och det här med sex har du helt missförstått/ När du drog upp fingrarna i arslet såg jag att alla dina tjejer gått/ men nu så är jag klart för alla dina nederlag har jag genomgått/ Nu ska jag se om jag kan använda min pressening till att ta ett bröstmått/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|