Brother Bear vs. Noodlestyle 16x2 bars dope shit
Brother Bear Du kommer förlora lika stort som Jesus förlorade på Golgata För den enda som är rädd för din skit är din förstorade prostata Men visst man får hata, om man har tillräckliga skäl Så jag hatar dig, bara på grund av din bräckliga själ När mitt liv rockar, som ett ytterplagg, men då i plural Är ditt liv mer som, mycket snack men dåligt fultal Jag ser dina tårar & tänker: Jag ska knäcka en bög som gråter! Och du borde väl fattat att man inte ska väcka den Björn som sover Det här battlet liknar misshandel som om jag sålde fröken Sverige Du får så mycket stryk att dina skrik hörs ekandes över bergen Att jämföra dig & mig är som att jämföra Bass Hunter med PST/Q Förresten, vill du ha jobb? Har hört att platsen som Haga-mannen är ledig nu Men jag ska berätta för dig, vad ETT av dina fel är... Du släpper en låt & folk säger: Wow, har du hört den nya Weird Al? Så anamma japaners syn på hirarki, du borde börja buga nu Battla mig här & nu, du borde battla Paris Hilton i att suga kuk!
Noodlestyle än en gång battlar jag en intetsägande maddefakker och bevisar för alla här inne att jag flyter som en vattenskalle och trots att brother bear är uppblåst som en papperskasse slutar denna battle med att han stupar som en kamikaze och väcker jag den björn som sover knullar du väl Winnie Poh gangbangar med björnilgan och våldtar björnes tvillingbror i "haschsich" berättar du att du mest hänger med tjyvar och efter den här batteln kan jag lova att du känner dig stukad men inte på knuda. ok, du kan röka mer än ett ånglok men när du väl går upp och kör blir stället helt folktomt du ville battla trots att du borde akta dig för mister nudel, han som knullar ditt liv och stabar dig som kristibruden mina texter har aldrig haft djup eller varit särsilt vålsamma jag har samma skills som FC Z men jag sparkar dig på bollarna jag battlade dig för att publiken skulle ha nåt att bua åt och varför jag är större än dig? där har du nåt att suga på
http://www.myspace.com/noodlestyle
|