FiL- vs InHo
FiL- InHo, ser att du har lika många förluster som du ser ut Jag skickar punches som slår som snöslunger, och du ber nu "Snälla FiL- låt mej vara.." Vinsten är min, så låt bli att svara Är det verkligen du på bilden? eller äre roger pontare Du har snackat skit .. Jag gick på stan, såg dej & kontrade Din lilla fitta, sluta tro att du äger battle & cypher Den ända orgasm du får, är när du runkar till michelle pfeiffer Du är lika oviktig som en gräsklippare på vintern Du är bög som Peter Siepen & du är ute & cyklar i intet !
InHo Du har bilringar och kinder så likbleka och skitfeta och dina rader har kvalitet som om dom var från biltema Och du kallar mig bög när du har klackskor och läppstift tror att du är häftig men mer fläskig än mäktig Men du nödrimmar faktiskt inte utan nödskriver hela texten så håll käften för jag kan hålla på skriva rätt i flera häften för det är battle! En brutal sjuk sport där jag spottar heta saker som ett vulkanutbrott så backa bakåt fitta för denna battlen blir min vinst och säg mig varför jag egentligen ska lägga flera rim
fastwrittenshit..Vote
"Dansgolvet Är Till För De Som inte Har Råd Att Stå I Baren"
|