Serga_ VS _Moi_
Moi --------------------------------------------------------------- Tjena fjolla jag hörde att du rapa det luktade som en apa när du lagt ut din kaka// kakan var så ful att jag blev till bly av ditt fula flin// Din mamma är så ful så jag blir styv// jag dig på klubben du snappade up en mus bjöd den till dans men den avtackade för dina fräknar// din mat försvinner för den blev petad av en kråka// kråkorna i din// nu försvinner jag men jag lämnar ett märke i din mörka själ//
--------------------------------------------------------------- Serga_ --------------------------------------------------------------- Jag kan rappa bättre än dig din lilla tjej// Din mamma e het för hon e fet tog henne första maj när vi rökte braj// Du tror att du e cool för du har en soft airgun pistol// Fan jag har en AK spruta som jag kommer börja skuta// Du e en fjant din lilla klant jag e bättre på matte din lilla knatte// Du e bara en centimeter lång jag e lång som e flaggstång// Du märker inget när jag dränker dej i ett badkar// Nu är det slut jag tar ett sup med dej ock cutar dej i din brain//
---------------------------------------------------------------
försten till 7
Yo i saw you in the back// You fucked your ann//
|