The_Fly_Guy VS Lpx
FlyGuy:
Lpx nu är de andra gången, du kommer förlora nu som vanligt// du kommer inte komma härifrån levande för detta går planenligt/ lpx, vilket dåligt namn, du kommer kvävas i min famn, men innan de ska du bli förnedrad// du kör som förut, men du ska göra som mej, köra inspirerat// ja blir bara bättre och bättre, du stannar kvar på nivån, nybörjare jag tar detta lätt och på vägen mot toppen lämnar jag din familj dödade// nu när du läst så blir du rädd, så jag avslutar detta blixtsnabbt// jag lurar i dej en medicin så du tar dina sista andetag inatt//
Lpx:
twg, du ska inte battla, du ska sitta hemma med familjen och lösa korsord // eller åka till rosengård o se hur länge du överlever innan media säger mord // hur kommer det sig att du alltid kört efter alla andra du har battlat? // du bajtar vad andra skrivit, har du haft det tufft i skolan o blivit utskrattad? // en fråga jag alltid undrat på, varför har du ingen bild på dig själv? // varför har du plastpåse på huvudet?, varför är du inte kommersiell? // både du och jag vet om din sanna historia, och om din kapacitet // det är dags att sluta leva i "matrix", och få tillbaka medvetandet // du har aldrig battla på riktigt, och lever på whoa, för att bli känd // allt du gör blir fel, du är som en trumma som behöver bli stämd //
guess who´s back?
there´s a new sheriff in town
|