MrConfused V.S AFP
Aim_for_politics: mr confused, lika förvirrad som gamla judar i duschrummet/ efter denhär rapppen kommer du dö, jag känner en bra begravnings entreprenör vill du ha numret/ AFP lika galen som psykopater me huggtänder/ enda målet med mitt liv är att kötta alla å spränga alla länder/ jävla tönt, sitter på whoa.nu och dricker din jävla jolt cola/ och får samma aggresioner som en som missbrukar anabola/ så spring till din mamma det räcker med att jag säger bu/ du har inget liv, du ahr whoa.nu// Confused: Jag menar vad fan gör du på whoa? ja blir förvirrad// Och Va är du i duschrummet som du inte hittar// va du ljuger, du gör inte en fluga förnär// Du är så kass, varför måste du suga sådär// Du passar i rappen presis som en rassist// Och mörda någon e ba för du e så kass, visst?// BTW: nybörjare =)
Ojj glömde 2 rader, men här e dom: AFP står igentligen för a fucking problem// alla vet att jag vinner, That's it, its over//
Förnya tråden och alla rösta!
nej du skrämmer bort dom hold so keft!
Fuck that bitch suck that
detta var inge bra;/
1338 one step over
nej, bläh bläh bläh bläh.. nödrimmat, krystat och shit
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
Shit... Varför kan ni bara inte rösta och lämna lite kritik .. . . ? AFP , Du är nybörjare va ? Du nödrimmar en hel del. När du skriver dina texter läs igenom dom och kolla så att flowet sitter . =)MrConfused du la det snäppet bättre. Bättre flow och shit.. Men jag har sätt bättre av dig :/ Vote : MrConfused
-:_-'¨-:_Dont huffle the huff -:_-'¨-:_
Producent
2006-11-22 14:49
Håller totalt med Nia_ Man har sett mycket bättre av mr confused.. Vote Mr Confused
Lil_H..
Okay^^ men ja va inte spec koncetrerad! Tack NiA_ Tack Lil_h 2-0 Peace^^
haha jo jag e nybörjare xD ville bara se om jag kunde, kunde jag uppenbarligen inte då(:
AFP , Jobba på dina rim så lovar jag att du tar den jävlen nån dag ;) ^^, Piiz :)
vänta, om det är nån som nödrimmar e de väk mr confused,Du passar i rappen presis som en rassist// Och mörda någon e ba för du e så kass, visst?// Krystat, nödrimmat och helt konstig rad. Mr. Confused la inga bra dissar, då det blev allmänt tråkigt att läsa. afp nödrimmade inte alls tycker jag (?) och la roligare rader.mr confused, lika förvirrad som gamla judar i duschrummet/ haha, galning.Vote: Afp
SPARK!
Klicka för låtar
Klicka för beats
Canaz Sant, han nödrimmar genom hela texten. Och ingen av dom hade bra rim , Men jag tyckte iaf att de var bättre flow i MrConfused text. Sen får du tycka va du vill ^^
jag vet inte hur det är med dig å taktkänsla men du ahr inte flow i en text du läser på internet, för att du ska få fram s.k flow måste du ha beat..sen hur ditt "inre beat" låter lägger jag mig inte i..men du har ett dåligt sådant
Canaz?. Har du hört om multi? okay shittsame! All kritik positivt ;). Thx Nia och afp! joo! kolla här, te x Dina rim är bajs och du sitter alltid i skolans matsal och äter saker sallad med majs! ?? där har man ett riktigt konstigt flow. de e nog d NiA menar! PEACE
jamen nu rimmade jag inte så?!
Ja precis .. Han fattar.. Jag menar ... Juh kortare och jämnare rader juh bättre flow ? Sen så har du rätt med.. Det beror mkt på vad de är för beat.. Men som sagt jag tkr som jag tkr och du som du tkr ? =) Soft bra tack hej ^^,
MrConfused: jag vet vad multi e. Men du verkar inte veta vad krystade rader e? Kass, visst? och rasist är en multi men en jävligt kass en. Det är som att rimma ledare på hetast, men Liksom, hur enkelt är det inte att rimma krystat?
SPARK!
Klicka för låtar
Klicka för beats
nej ja sa aldrig de heller AFP:P de va bara ett exempel!! xD peace
Yeah peace NiA_ Ja vet att den e kass? men d e rim eller? du sa att ja inte rimmade där? joo men d e inte alltid kul! Peace
inegn var särklilt bra men vote mrconfused
MrConfused: men det var ändå ett nödrim det var bara det jag sa och sen börja du käfta emot
SPARK!
Klicka för låtar
Klicka för beats
shittsame. de e nödrim;) thx alla
Du är inte mvg+ i matte va? vi kom överns om 8 bars...inte 6.. men man ska ju itne hoppas för mycket
e du blind lr?? Kolla va ja skrev efter att ja la upp tråden:S:S???