Rövhatt VS MartiiiN 12 bars ! swe
Rövhatt
då ska vi se, nästa i kön: Martiin du har räknat dina dagar, du har lagt ditt springer runt och leker hård men det är nått som du ännu förtstått du är en liten pjuklarv, bara 17 år jag gled in på din profil och vart riktigt rädd att vara så ful borde ju fan vara kriminellt en wannabe gangster från uddevalla men sanningen är, allt han får är en sunkighandtralla battla mig och du blir dumpad, fatta! inte bitches, inga hoes det var ju tråkigt att höra jag lovar att du skulle få in din kuk i ett öra!
Martiin
Då ska vi se, nästa i kön, visst fan är det jag Men du sitter ner i en fåtölj för du är fet o svag ! Leker hård? Wannabe gangster.. du vet allt om saken? Jag har skrivit 3 bars .. & du är redan slagen Ja jag kanske får in min kuk i ett elefantöra Men du jobbar som städerska, ja du vet negertantgöra inte meningen att vara rasistisk, men du måste vara 14 år? Seriöst, denna battlen påminner mej om Org12 mot monoton ! För martiin kastar rim & flyter på rader Så är "rövhatt" mytoman & skryter om saker
Snabb battle igen :D fettt kul =)
först till 7, peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|