Kreativ vs Neobica(Freestyle)
Neobica Kreativ är snubben som alltid åker ut först "Gräv bort gotland" om inte skiten redan var utstött
Kreativ Galenskaper! du säger att inte Kreativ vinner, när du sitter och skriver rhymes som Stefan & Krister!
Neobica Rimmar jag som stefan och klister? Själv sitter du fast på samma rim som feta billister
Kreativ jag stampar på din skalle och sparkar dig på ballen, tills du tar tillbaks din anmälan o säger att du ramla ner för trappen!
Neobica Ramla ner för trappen? shit vad du är playad Dina rader är öken, gör som snook och låtsas som det regnar
Kreativ två minuter för att få fram det där? stackars fag.. Men jaja, sen får jag iallafall säga att jag vann det här!
Neobica Haha jag har redan bokat segerfesten Ligger först som en racerbåt och du är fast på segelskeppet
kreativ Tack, nu slapp jag slita ut min telefon, och efter battlen får du ringa 112 ditt jättefån!
Neobica Jo jag är såklart jag ringer 112 Du kommer ju ligga sönderslagen efteråt
Kreativ på tvärtomspråket, och du är jättedålig! och om jag hade sagt att du var bra hade du inte lyckats vända på det!
Neobica Hur dum tror du jag är din fåne jag vet att du snackar på tvärtomspråket
Kreativ Du får den deepthroat av mig och zteve-o din emo, medans du rappar som Tito och rimmar som mio min mio!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|