Orginell vs. SIMPO (10 Bars) - Mjäu.
Topics; Chompa26' kylskåp.
Rond 1 (Chompa26's kylskåp)
Orginell; Sorry men.. du luktar faktiskt överjödd potatismjöl med korvar klart att jag vinner, när jag ger gratis öl till Chompa Beefar du mig så hamnar du upp i Chompas kylskåp för du har aldrig droppat en skrytlåt.. Jah är bäst i denna topicen, du är bara gammaldags röjer i Chompa26's kylskåp och hittar en annanas Slår den så hårt i din skalle så du får stjärtgräs mohuha.. det är rätt fränt, att du kollar på Let's Dance och i säsong två dansar jag med Chompa26's kylskåp fast då är du redan dödad, av min stryptråd..
SIMPO Vem var det?.. vem var det du var? Du är inget annat än en rostad macka som bor i Chompa26's kylskåp och försöker rocka alla Försöka duger men, försöker du igen är du död för du är precis som allt annat i Chompas kylskåp - värdelöst. och beefar du igen så hamnar du upp i kylskåpet fast i en eller en annan fryspåse. Du fuskar dig uppåt på listan med dina mutade handlingar och sen står du där med avlångt face, pga. alla kukar i ansiktet Du snackar om chompas kylskåp och chompas kylskåp .. dumpa snacket, du suger fan som en myrslok.. :P
Mjääääääu
Don't take this serious.. mäins and wohmäins. Peace out med ett inkaaaast.
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
|