MangeMannen VS Lillebror (Rond 1)
Mangemannen:
Doppar dina fötter i cement när jag sänker dina sinnesargument/ Stoppar skatteteorin och skänker dig under kategorien kvinnoskämt/ Jag vänder upp och ner på ditt liv och gör det till ett helvete/ Du kommer inte hänga kvar även om du har säkerthetsbälte/ Droppar några bars, du tappar dina rader/ Jag äger dig hårt, Du grinar och blir helt galen/ Spring innan du blir av med mer än dina två ben/ Varför slå när du är så klen ? Tänk på vad du säger/ Med mitt hat hamnar ditt huvud på ett fat/ Även mitt i natten skulle jag vinna solklart/ Men lillebror, Jag trampar ner dig i sandlådan/ Jag brinner för livet eftersom jag fann lågan/ jag fortsätter på din tråd med nålar och syr igen din käft/ jag ger dig stryk och som på tipset får du inte in en träff/ Du skulle inte ens kunna "brusa" upp här ens om du va lyckodrog/ Du är så jävla kass satt du kan inte ens battla ut din privatpsykolog/
Lillebror:
Jag spottar rimmen i micken/ med den fettaste mördar blicken/ ett skott i nacken/ Så ramla du ner till backen/ Lyssnar va jag säger MangeMannen/ Han som saknar talangen/ Lyssna vad jag säger/ Din fucking fjolla du låter som små tjejer/ Du tror du e en fucking e fucking rappare/ Fast du igentligen e en jävla tattare jävla tattare/ Du villa lägga ner rappen efter min diss/ eyy mannen gö det din bitch/ Ingen kommer endå att sakna dej/ Så gö det då din fucking gay/ Nu e det bara 2 bars kvar så ta fram rakbladet/ fixa snaran å häng dej i garaget/
Komigen nu beatches hooka vem som vann denna:P Puss på er:P
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
|