the-real-g v.s Spades
Spades: steppa mot mig bitch, du har redan grävt din grav/ the real G, sugen efter att möta döden de blir snart/ jag slänger undan dig precis som sopor/ du är inte en pimp med cigg och horor/ för det närmsta hora du kommit är din flickvän/ kalla mig känslokall, jo jag är det men kolla dissen/ jag är hatad många, men du är hatad av alla/ du spelar cool på whoa, men du pratar massa/ ey bitch du är så keff att du torska mot tabell/ lägg ner rappen och fortsätt ragga på Jonas Gardell/
TRG: ey mannen kolla min stil, och kolla på din// jag är som tupac, du låter mer som slim// shore..det närmaste jag kommit hora är min flickvän// men...din morsa ligger här nyvaken i min säng// så tänk på den, så kanske du fattar ett skämt// du tror du är farlig, men det är bara ungarna du skrämt// all brajj har gjort mig paranoid och skitzho// jag är så grym på att langa, så köparna får kvitto// kalla dig känslokall, men gråter värre än kvinnor// sluta spela hård, kompis jag har hjärta av sten// killen är mörkrädd, och går bara ut i solsken//
först till 7
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
|