Martiiin Vs EriK! 10 bars / swe
Martiin Attackerar
Tjenare mannen, eller ska jag kalla dej horan? Du är inte smart ! du klarar juh knappt av skolan ! Du ville att jag skulle ta din oskuld ( waah ) Din första battle, jävla stolpskott från Orust ! Nu kommer du svara med en jävla massa nödrim Men jag kan trolla med ord, så bara försvinn ! du är inte kung, Eller, Bara på stavfel Haha, jag ska graffa in mitt namn på din gravsten ! för efter denna battlen, då ligger eric & blöder Medans martiin är rappkung, är stenrik & glöder !
Eric Kontrar !
gissa vem som är här mongomaddah fakkah Erik ditt ditt avfall// din morsa lyckades med det omöjliga o föda ett missfall// klarar jag inte skolan vrf snackar horan// han är som en äkta afrikan aight wiggarn// rappkung mer som pjäsen ung utan pung// Du här är det jag som är tung kung din konung// när jag är klar med dig kmr ingen höra din bön// du suger så snart sätter jag dig på ett hörn/ medan´s vi hör stön får du inte en´s kuk av samma kön//
först till 7, vota på !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|