Slasq v.s Spades Joola
Slasq: Jonas vilket jävla gangstah namn// din rap är skam dags att ro rappen i hamn// du säger att du vill battla från i sommras// du kanske battlar ut mej medan mina rim hatas// men jag skiter i för jag gör de här för de kul// inte för att vinna som alla andra som borde sluta nu// 10 bars? orkade du inte mer??// shit mannen du borde lägga ner// din jävla skit rap som du snott från någon annan// jag blir så jävla lack så jag slår in din stora panna//
Spades:
borde jag lägga ner?, men helvete kolla dina skit-rim/ fattar inte varför jag slösar tid, du gör min stil skitig/ dra härifrån du har inget på whoa att göra, bitch/ slasq du borde accepterat utmaningen, för du dödas, bitch/ jofan jag hade pallat mer än 10 bars/ men jag ville låta dig ha livet kvar/ förresten så ska jag hugga huvet av dig med en CD/ och innan jag gör allt de där, ska jag bryta dina revben/ slå in min panna? jag hoppar hopprep med dina tarmar/ säg åt mig att stanna, man du skulle förlora mot min mamma/
först till 7
no friend votes
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
|