Fubu05 vs Iskaal
Fubu05 (Nalle):
Allt är på skoj kanske ploj men vad vet jag ingenting// Nej Ingenting så försök inte kaxa så ska jag börja baxa// Ditt smycke din plånbok o ditt liv om det är så// Så Håll käften din jävla K U K// Du vet ingenting du vet bara skit// Kom inte hit o kaxa din jävla skit// Du vet att jag är farlig så kom inte ens nära// Då ska du få smaka på min butterfly i din hjärna//
Iskaal (Smokey):
Han säger på skoj o ploj men vafan vet han?// Han tror sig vara en stor riktig man// Men vad är han? Jo han är en liten mes// Skulle jag säga allt jag vet om dig skulle jag bli hes// Fan Ryck upp dig o beefa på riktigt det här är inge bra// Vafan vill du ha en revanch nån annan da? Nej men kom igen nu o visa vad du kan vissta ja glömde// Du är ju för fan den som är förlorarnas Fördömde// Han sägar kom inte ens nära// Vafan hota mig sådär så kommer jag döda dina kära// Fan grabben tror han kan rimma// Jag kommer att svimma hjärna rimmar inte på nära// Om det kan jag svära//
(\_/) (O.o) (> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!
|