smask vs nudel
noodle du kan aldrig ta mig, inte en chans i kosmos att du har en chans mot raderna nudeln skrivit på sitt sofflock min stil är skruvad som mina ostbågar bre när jag går upp på scen är du blott en åskådare mina rader känns som bitchslaps till du svimmar kompis du såg ner på mig men fitta jag kan rimma softish du säger du tar mig.jag skiter i vilket för du är så jävla gräslig att publiken sticker blaww blö.nudeln chillar med en kall öl och skiter i vem du skriver så jävla tanklöst
Smask Va vill du, söker säkert hype genom mig kompis nolla på lunar, men i bigbbrother bliru säkert poppis Har inte en aning om vem du är, skriver så där till mig Du kontakta mig endast för att du är kär i mig Försök bajta mig, ja kör fan endast underground Du och katten som blir strypt har samma sound Va menar du? Publiken skriker alltid efter mera Medans du försöker få älskare blir hatarna bara flera Inte stilen som är skruvad det är din kuk som e sne När ja är klar på scenen, står du gråtandes breve palla lägga ner tid på wannabes som kommer rappandes Jobbit att pungen är vid knäna, när din stake fattades.
http://www.myspace.com/noodlestyle
|