Irfo vs Marcuzz
Irfo irfo e tebax för att sätta denna kuksugare på plats yea irfo e här nu e det slakt det e dags nu blir du fackad för livet så sluta leka G det e sant mannen att du e en fucking wannabe kommer där sån hora vad tror du att du e du e bara en horunge som skämmer ut ditt område ow lilla marcuz e G hit å dit marcuzz du e en fucking hora du e en riktig bitch försöker steppa in å vill leka med dom stora ja spotta på daj mannen du vet att du förlora twui på daj vem fan e du mannen det e sant du fick smaka på hela handen ska du dissa japp kom mannen du e välkommen din lilla hora mannen släpp mikrofonen bara skämmer ut saj hela mothafucking tiden leker gangsta över internet å lägger saj i beefen när det kommer till kriget så vågar han shi va me i striden "öö fuck irfo vem e du" pa vet du vad du skriver du leker med en balkan ma du leker med en kung jag fuckar daj rakt av å du fortsätter slicka pung och seriöst mannen jag ber daj lägg ner för du skämmer ut ditt så kallade kvarter
fuck you horunge
Marcuzz Yeah, du vet mkt om mig, t.ex att jag stavar mitt namn me 2 z men ärligt mannen, ge upp för du kan inte battla jag går rakt på sak o ger dig svar på tal, som ett facit och du kan knappt rimma, så jag antar att ditt rimblock är trasigt du vet att jag har rätt, du är en äcklig skit medans jag är en så kallad mäktig elit precis som på kenyas avbytarbänk så ser det mörkt ut för dej så var snäll o dra härifrån, för du bara stör mej för jag kan göra saker som är viktigare en o battla en rövslickare som måste droppa raderna skickligare, för o nå upp till min nivå för jag slår dej gul o blå, sådeså så om du vill överleva så rekomenderar jag att du puser iväg för annars ska jag göra så att du fryser ihjäl för då kan du ju fortsätta spela basket lr fotboll för alla vet att jag vinner denna battle med 7-0
vad tuff du är som kallar mej horunge
först te 7 som sagt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|