Problem VS Luffaren
Luffaren:
Okej! Jag ställer mej mot problem vars rim är played out du är på jävligt låg nivå så ja säger stay down och du baitar som fan men leker eminem i 8 mile o jag är bättre än dej från audio till keystyle så håll käften o prata inte skitsnack,ja lägger de i takt wigga du är precis som svarta slavar, drivkraft för vita ditt äckliga jävla avskum ja får se mer fitta än ett badrum jag såg ditt runkobjekt naken o det får dej att känna avund Jag är lika tight som en populär och fullproppad inneklubb 10 bars är klar, hela WHOA bered er för en minnesstund
Problem:
Jag glider in och spottar allt möjligt med min mick// du flyter som ubåtar jag knäcker löjligt dig och din klick// jag droppar punchlines och du är min pricktavla// du och jag möts i battle och du lämnas Krigskadad// populär & fullproppad,du lämnar ba din röv full från en bög klubb// så du går hem dumt för att leka flumm som en hög turk// du sa jag är en slavdrivare, visst det kan jag tåla// men jag leker inte sadist med en 2 meter lång dildo i min låda// jag är klockren precis som en urmakare// och jag är lika påhittig precis som gud skapare//
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
|