Fettsaft vs LamberT
Fettsaft: Jag börjar denna battle smått och gott med att din mamma borde gjort abort!/ Och nu vill du maila support bara för jag kör över dej med en varutransport/ För du är så dum i huve att det blir "TILLFÄLLIGT AVBROTT"/ Jag rimmar bort dig i min feta rimmdimma och det kommer ta dej en timma att svara på denna battle jävla kvinna!/ Du är överskattad som perfektion men i verkligheten har du inte sagt ett ord/ Jag knäcker dej så lätt precis som en pinne/ Du är din egen förebild, vilket jävla sinne/ Jag har allt du kan önska men som du aldrig kan få/ Nu i näst sista raden blir du slaktad med en motorsåg/ Men nu är det slut och du sveps bort i en tsunamivåg/
LamberT: Att knäcka mej e som en pinne? visst / men att knäcka dej e som att knäcka en kvist / jag dränker thailuder, de e jag som e tsunamin / Skapade du rimmdimma, eller va sa ni? / Bara för att du e vilse betyder inte att de e dimmigt / Fan vad korkat, lost i sitt eget rim, men i-mitt flow går de fan inte att gå bort sej / vafan va de du sa om den där aborten? / Borde hon gjort det? tänk om hon gjorde? Och jag e en vålnad? mannen göm dej under bordet... *släpper micken i golvet med ett krscch*
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|