CheddarOST vs. LamberT
Cheddarost:
Jag skulle andvänt kondom kvällen med din mamma// Yeah, ja visst, det är LamberT ja fuckas med för första gången// du skulle inte ens kunna fixa en brud om jag hämta en och la hon i famnen på dej// Du är 18 bast och fortfarande i trotsåldern// 4 bars kvar och du kommer sluta som Steve Irwin ditt fittface// Erkänn du brukar sno din mammas tidningar för att sedan smyga in på toan och smyg runka// Fan vad äckligt mannen, att du äns är könsmogen// SMÖR SÅNGARE//
LamberT:
ok, rond ett, jag är laddad och redo att explodera / Jag kommer ihåg när vi var 11 och din morsa blev prostituerad / Jag kommer ihåg hur du trodde hon var på en ständig fiskdiet / Mamma ska käka torsk ikväll igen, hon var ett fnask alla visste det / Dina rader rimmade knappt, men dom var "visst bra" / Att låta dig fortsätta leva, de e ett stort misstag / HA! när jag jagar dig får du skoskav-fort / Det e fan ett stort jävla skämt att det skulle bli oavgjort / du borde aldrig postat dina dissar, våga du trycka enter? / du kan fan inte beefa mot mig, du kan inte beefa mot din mentor / Så för fan, skaffa en egen stil o sluta härma / jag e så mycke pedofil att jag tillochmed tänder på spärma /
*kastar micken på golvet och moonwalkar ut*
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|