tobbe__11 vs. Chanko 10bars / swe
Tobbe; du sa att jag skulle skicka, o du skulle svara*// oj förlåt, tog jag i för hårt, mer än du kunde klara*// du använder fortfarande napp, du skämmer ut din släkt// med välling o blöja så blir allting helt perfekt// titta där är killen, odjuret himself// hugger av ditt huvud sen flår jag din päls// din lilla hund, ta o skippa snacket, PLATS!// sätt dig ner o ge mig vacker tass// förskrivet eller inte, du kommer alldrig endå stiga// efter alla votes kommer du grina sen o tiga// Chanko; Skulle denna skitan vara mer än jag klara ? - Visst säg att jag är hårig, men du använder ju mascara, - kallar dig för Sara, köper strumphållare som du får delbetala. - Detta är ett sprinterlopp och jag är en greyhound, - du kommer sist och kommer stanna underground. - Förresten stava aldrig, aldrig med två l, - du är fan lika homosexuell som Jonas Gardell. - Jag flyter på som en sardell, ger dig en vokabulär smäll. - Och ditt vokabulär är lika fett som än verbal-anorektiker, - jag är bättre, får mer hoes än Hugh Hefner. - Först till 7, Motivera era röster är ni gulliga, pöss!
"Jag sparkar dig i ryggen och skär av dina hälsenor, jag kan fan lägga ner detta battle nu för du är inte redo"
|