Rapdude vs Mortalis
Rapdude: Ey yo grabben kolla här vad pennskrinet dissar Mortalis ser ut som ett efterblivet missfall Spelar gangster med sina battletexter och vattenpistol Men dina jävla fusklappar gör jag om till pappersflisor Till och med Fonky Fresh kan bajsa det tajtare Men du är en sån som går och bajtar en bajtare Ta ditt pick och pack innan du kissar på dej För du blir så rädd när du får dissar från mej MortaliS: Kliver in och avgör detta direkt som mål i sudden death skriver inte dissar utan bjuder på en överdos med crystal meth Att du skulle kunna skrämma mig är lika troligt som världsfred så jag skär ner, svär en ed fast jag begraver bara en fjärde del För resten tänkte jag pryda whoa med för sidans brist på fantasi men visst ska du få fame fast bara när värden lider av total afasi Och att ställa sig mot mig är som att direkt springa in i väggen och du kan inte skylla på utmattning då jag hänger dig över sängen :P Vi ber båda om ursäkt för den låga kvalitén då ingen av oss battlat på AS länge
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|