wendero vs. Beaver
Wendero: Coffe tigger battle och men är flat som en lesbisk gaylobby och låter helt under isen, precis som bobby Tycker han är tuff när han sitter vid datorn och dricker jolt men är så jävla blåögd att Hitler hade varit stolt Lägg ut battle nu eller vänta, that's your choice du låter fan mer pressad än apelsinjuice Jag battlade andiee vid statoil och du blev avundsjuk men jag ger inte den äran till gropies till kenta kuk Du får nöja dig med internet, vill inte se på när beaver blir så rädd att han ringer till säpo Beaver: Ey mannen, seriöst battla mig igen ?? Efter denna battle sitter han å gråter i sin säng. Äh lägg av mannen , ge upp battlen Om inte.. blir du faktiskt upp äten jag lägger korta rader orkar inte skriva mycket.. Jag ska döda dig å slita dig i stycken. Ska fucka hela ditt liv å kasta den i papperskorgen.. Men din familj blir glad å skiter att tänka på sorgen du trodde du kunde vinna, jag har ju övertag. Du får spö idag, kan inte du bara lägga dig när å dö ett tag? Först till 7
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396
Copy/Paste if you still listen to real hip hop
|