Steen17 Vs Heffi
Heffi Du måste ha talfel och du kan inga dissar, Därför kör du på lyrik// Ja gör riktig musik, brukar inte lyrikbattla, men är ändå mer unik// Du är som en flicka som rider, Ja dom kallar dig korvryttare// Du hjälper dammer över gatan, Du är en pansionärsförflyttare// Om du kommer på mig med min stavning så förtjännar du en påse ris// Då är det bara enu ett tecken på att du försöker spela internetpolis// Ja kunde inte bry mig mindre om jag skulle förlora mot en hora som du// Du är ändå en en fitta som gillar att känna doften av stora feta spjut// steen17 Din pappa luktar pommes frites med stripskrydda/ Din pappa luktar pommes frites med stripskrydda/ Din pappa luktar pommes frites med stripskrydda/ Din pappa luktar pommes frites med stripskrydda/ Din pappa luktar pommes frites med stripskrydda/ Din pappa luktar pommes frites med stripskrydda/ Din pappa luktar pommes frites med stripskrydda/ Din pappa luktar pommes frites med stripskrydda/ Försten till 7! och inga friendvotes FFS! VOTA DÅ JÄVLA arabsnopphattar
vilken platt och hög vägg c(=
|