InHo vs. Rain: The Big Vad det nu heter..
InHo Rain är ingen rappare han kör för fan regndanssånger och skäms för sin lilla kuk så han bär fem kallsonger Så grannarna hör han tjuta till nån låt av eric clapton och om rains tjej nångång ska njuta måste han då ha en strap on för rainmaker din data hacker, flata säkert som är hatad järnet kan du smida musik, skriva lyric så va det jag som skapa världen Okej du loosar känn dig skyldig nu ska vi få den flatan hängd för detta är sveriges fina sommar och vi vet att alla hatar regn Rain Kom inte för nära! jag lär hamna i omloppsbana runt din bakdel Rätta mig om jag har fel men består din text till 100% av stavfel? Ah ditt rappande är som en porrskådis som presterar en torrkådis Eller en man som gömmer sig bakom nät & kallar sig för bollmålis Du är den typen av kille som konverterar tjejer till homosexuella Och sedan nyser i frysdisken och ger hela stadsdelen salmonella Du e överskattad som bensinpriser, omtyckt som parkeringsvakter & den enda som har träffat dig två gånger är saniterings-mannen! Först till 7... PEace
"Dansgolvet Är Till För De Som inte Har Råd Att Stå I Baren"
|