MRX2006 - InHo <----(hihi,,psst kika in här)
MRX2006 om du ska vinna över mig så svara med V annars kan ja ge dig en lektion för blinda att se att du är obesegrad kan man ju förstå nu tänker du "ahh han tror på mig" men nej ett finger upp i de blå och ärligt talat ja är trött på dina texter spara det till beaten och skaffa dig ett flow "men ey mannen, ja är fett grym på rappa" men so? på nyår kom nyheterna med en skandal att inho försvann senare i år på tv4 sa dom att dom aldrig fann hans namn kanske är jag dum men jag var född till att skina bedövar dig snabbt som en fet kokainslyna InHo MRX en amatör men jag är obesegrad kom ihåg det och du tror att du kan vinna med påhittade monologer Killen som leker gansta föröker handskas med fel arbete sväljer sin framtand efter en planka i sitt ansikte Du är en liten pojkspoling som inte ens kysst en brud och om du vill utvecklas som writer så skriv en tyst minut du skriver och yrar mer än en snöstorm mitt i vintern och hör inte hemma här som en bög som letar fitter Vote:InHo och klasskildnad är det enda som kommer skrivas och jag kan kliva vidare för att flera bomber sprida som vanligt.. först till 7..
"Dansgolvet Är Till För De Som inte Har Råd Att Stå I Baren"
|