vikk0 VS InHo (Pro haha.. :D )
vikk0 Att du ens vågar battla, jag är en levande legend! lämnar dig avslagen, som A-lagens 5 procentiga vän inho ska börja rappa då kommer öronproppar behövas så sluta rappa, gör som text-tv och vänd dig till de döva klipper till mot dig så dina tänder utsätts för luftgropar väre än när talibaner tar tre plan och börjar mordhota jag kastar kejsarsnitt och mot mig går din mage isär för jag är han som lyrik fäktar med flygande lasersvärd här är min sista bar och nu är det du som kliver sist up och du inho blir som obi-wan och tappar din livslust InHo Jag battlar en tönt som visar att han är ett Startrek faan Vem fan är obi-van och du hotar mig med ett lasersvärd och såklart att öronproppar behövs när jag är dunderjäveln och du står och skriker vid scenen efter mina underkläder så jag behöver ingen livslust nu när jag kliver sisst upp för av en mindre vindpust tar jag dig som ett litet tilltugg För du är en skiten fittlus som är skittuff när du är stök full Du säger polarna har din rygg, men du det kallas röv knull avkopplad i fisringen och påkopplad på brislinjen sitter vikk0 åter gråtandes när inho precis vinner Feel Free To Vote.. :P Peace.
"Dansgolvet Är Till För De Som inte Har Råd Att Stå I Baren"
|