I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

R-UNIT försöker utmana H-CRIB!!!

Vår Hiphop - Battle & Cypher

2006-07-23 19:29

R-UNIT försöker utmana H-CRIB!!!

R-UNIT

Hip-hop har fyra element och jag reppar en ångpanna
Du ställer dig mot fel grabb jag är bättre än dom andra
Du är precis som alla andra som rappar på whoa
Ni rimmar som Petter och skryter med ett stapplande flow
Du är knappast nå Yo, och det gör dig desillusionerad
Jag är väldig så notera hur jag står här jämt och ständigt och segrar
Du sätter ner foten och får ett smärtande benbrott
Jag sätter ner min och efterlämnar ett stenbrott
Det jävlar mej é nått som säger att det är raka spåret som cancer
När jag vänder vid mållinjen och slår dej till marken
Lämnar dig och smyger ut från stället iförd en folkdräkt
Innan nån ringer 112 på grund av denna våldtäckt

H-CRIB

Säg hej till R-UNIT lill flickan me de rosa hårspännet,
Så visst du e bättre än dom andra på vårdhemmet.
du reppar ångpannor o jag reppar whoa`s MoDeratorer,
du sitter med en 311 medans jag sitter med modè datorer.
tar åt mej lika mkt som gåsar i våtdräckt och gortex jackor,
men R-UNIT borde ta åt sej med sin långa hårväxt o klackskor.
skall detta va en battle jag tror jag nöjer mej med åtta rader,
som eminem vänder jag mej om går i väg och blottar baken.

GÖR OM, GÖR RÄTT.
-------------------------------------------------- ----------------
jag är dyslektisk och droppar hårdare rader än dej... SKÄMS!!!!

2006-07-23 19:37
tnx man... 1-0 till mej.... ceep em coming

Peace
GÖR OM, GÖR RÄTT.

2006-07-23 19:40
1-1 och du fyllig bricka... lite mer kött på benen tack... va va bra kasst osv eller varför röstade du på han.... DC la ju åtminstone en comment med för bättre rader... så alla droppa varför annars räknar jag bort rösterna som kompis propps!!

Peace
GÖR OM, GÖR RÄTT.

2006-07-23 19:54
det gäller även dom som röstar på mej...

Peace
GÖR OM, GÖR RÄTT.

2006-07-23 20:15
H-Crib får rösten. Utklassning.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta

2006-07-24 02:01
modè datorer. - HAHAHAHHA, H-Crib nödar som vanligt... R-Unit hade flera fyndiga liknelser, som förmodligen ingen här ens fattar... Kreativ BORDE ju fatta dom, kompisprops kanske. R-Unit får min röst utan tvekan.

H-Crib är Trå-kig. R-Unit är... ööh, As-Kulig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-07-24 02:41
Jaha, H-crib din lilla fitta, jag dödar dig när det kommer till rap ärligt talat, men inte det jag skriver för att berätta om. Ironiskt.

1 - Din fitta, du bad mig skriva till dig. Så mera att du utmanar mig till "battle".

2 - Du saknar 4 rader och JA det spelar roll

3 - Du tar jävlar mig lång tid på dig att svara

4 - Fega kryp som ber mig börja och sen utnyttkar det

5 - Hora du glömmer skriva att det går till 7...

6 - Varför i helvete tar du det till nån nördskit? Jag fattar fan noll av den skiten du skriver

7 - Ironiskt att dom 2 du fått röster av återfinns på din lista...

8 - Hora vad dålig du är, skojjar inte

Asså battles på whoa är ett skämt och den här battlen är t o m ett skämt inför andra battles på whoa... och om det hade existerat för mig att bry mig om något sånt här fjuttigt hade jag fan skämts ihjäl för att ha medverkat i den här.

Skulle be om att hela battlen togs bort men antar att jag skulle få medelanden som "Fegis, du vill ta bort den för jag är bättre" av H-crib med sin pubertala inställning. Men jag vet och någon med tallang vet att du blev våldtagen. Så spring och hämta kompisröster innan tillräckligt många med något bakom pannbenet läser skiten.

Hoppas du kommer till instikt H-crib

Peace to y'all

2006-07-24 02:54
R-UNIT

Hip-hop har fyra element och jag reppar en ångpanna
Du ställer dig mot fel grabb jag är bättre än dom andra

- Andra raden är mest attityd, men första raden är en rätt fiffig punch faktiskt.

Du är precis som alla andra som rappar på whoa
Ni rimmar som Petter och skryter med ett stapplande flow

- Faktiskt sanning bakom den. 90% av alla på Whoa har varken rimteknik eller struktur av nån form i sina texter och är som Petter: dåliga på att rimma med ett tråkigt flow. Dommarklubban i bordet slogs här.

Du är knappast nå Yo, och det gör dig desillusionerad
Jag är väldig så notera hur jag står här jämt och ständigt och segrar

- Denna var inte bra. Känns som dom förra 2 fast något sämre.

Du sätter ner foten och får ett smärtande benbrott
Jag sätter ner min och efterlämnar ett stenbrott

- Hehe, lite småkul. Storleksskillnad is the shit.

Det jävlar mej é nått som säger att det är raka spåret som cancer
När jag vänder vid mållinjen och slår dej till marken

- Första raden är rätt fiffig. HAHA, andra raden är taskig som fan, HAHA.

Lämnar dig och smyger ut från stället iförd en folkdräkt
Innan nån ringer 112 på grund av denna våldtäckt

- Ett helt ok avslut. No more, no less.

H-CRIB

Säg hej till R-UNIT lill flickan me de rosa hårspännet,
Så visst du e bättre än dom andra på vårdhemmet.

- Första raden är lam. Andra raden hade vart kul om du utvecklat den, annars ganska lam den med.

du reppar ångpannor o jag reppar whoa`s MoDeratorer,
du sitter med en 311 medans jag sitter med modè datorer.

- Du är ju inte moderator, så hur kan du då reppa moderatorerna? Moderatorerna är ju inte precis nån grupp heller. Du hajade nog inte Ångpanne-raden heller då du tog det som en jämnförelse. Nödandet med Mode Datorer var katastrofalt.

tar åt mej lika mkt som gåsar i våtdräckt och gortex jackor,
men R-UNIT borde ta åt sej med sin långa hårväxt o klackskor.

- Första raden makes no scense, bara rimfokuserat. Andra raden säger mer om dej än om R-Unit: dvs att dissa nån för kläderna är så fantasilöst.

som eminem vänder jag mej om går i väg och blottar baken.

- Andra raden TROR du är bra bara för att du drar en liknelse om att Eminem brukar visa röven, men det är bara tråkigt. Nee, tråkigt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-07-24 03:06
Märkte inte ens att H crib saknade en massa rader, Oj va tråkig den här battlen blev nu.

Jag röstar på shane istället.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta

2006-07-24 05:49
Jag lägger min röst på R-Unit

För bättre skriven battle och bra mycket hårdare slagkraft i dissarna...

"Hip-hop har fyra element och jag reppar en ångpanna
Du ställer dig mot fel grabb jag är bättre än dom andra"
Gillade denna skarpt

"Du sätter ner foten och får ett smärtande benbrott
Jag sätter ner min och efterlämnar ett stenbrott"
Bra attityd och slagkraft

Tyckte inte H-CRIB utnyttjade sin chans att vara den svarande i battlen och hade inte direkt någon slående rad som kan rubba r-unit i denna...

R-unit for president! haha

2006-07-24 06:35
HAHAHA....tack Mortalis ^^

3-1 eller 3-2 nu va? antog att kreativ tog tillbaka sin röst?

2006-07-24 06:38
det lär han nog ha gjort.. om han läste om battlen...=)

2006-07-24 06:40
vad fan gör du uppe nu förresten? klockan är helt fel tid för att någon ska vara uppe...varken morgonpigga eller kvällsvana? ^^

2006-07-24 06:42
Någon måste ju väcka tuppen.. =P
nä sitter på jobbet å filosoferar lite...
själv då?

2006-07-24 06:47
fastnade framför 24...kan inte slita mig när jag väl börjat kolla, såg klart säsong 2 inatt...vad jobbar du med?

2006-07-24 06:52
haha... okej...
Jobbar på arlanda och kör flygpersonal till gaterna...
Soft men enformigt jobb... dock kan man ju sitta och skriva texter om man har motivation...
Hur får du dagarna att gå då? .. förutom ditt tv tittande?..

"Det jävlar mej é nått som säger att det är raka spåret som cancer"
Vad menar du med denna raden.. jag är antingen för trött eller för korkad för att fatta den..?...

2006-07-24 06:57
raka spåret...raka som i rät...men också som i "raka skallen"...och folk med cancer har inget hår p g a cellgiftsbehandling ^^

Jag är nybakad student i sommar... Så jag gör inte mycket mer än det jag känner för just nu under sommaren. Sen blir det högskola till hösten. =)

Man ska vara nöjd på ett jobb så länge man slipper göra så mycket ansträngande...man ska inte slita ut sig. Och om du får tid att skriva texter verkar du itne ha det för streesigt ärligt talat. ^^

Tror fan jag ska slagga nu...vill fan komma upp och ut i solen imorrn... Men tack för rösten, vi hörs ha det!

2006-07-24 07:00
Ah okej... då hänger jag med.... då växte den raden mycket mycket...
Jo man anstränger sig inte allt för mycket :P

Men men...

Bra battlat och de skulle va nice att kanske se en text från dig nångång...
japp, ha det !
peace

2006-07-24 08:24
Ja jag tar tillbaka, jag röstar hellre på att shane ska få komam hit igen.

haha

2006-07-24 14:06
Jag lägger inte upp några texter vanligtvis...kanske gör det nu =)

Kreativ - jag visste inte vem shane var, men vet nu det och det var fiffigt sagt =D

2006-07-24 14:23
Vem e shane?

Ja det tycker jag du ska göra... verkar som om du kan skriva rätt softa saker iaf :P

2006-07-24 14:36
Shane är det pinsammaste som någonsin existerat. Sök på honom i lyricrism forumet.

2006-07-24 14:58
Ger rösten till R-unit

riktigt skön battle för övrigt men en löjlig grej det är att H-CRIB blåser upp sig innan och inte leverar nått i närheten av R-unit

"R-UNIT försöker utmana H-CRIB!!!" asså va?
Låt orden flöda

2006-07-24 15:28
asså seriöst du tycker att det e lustigt att de som röstar på mej finns på min lista??? e det inte lustigt att den som röstar på dej som ger mest ljud ifrån sej och försöker övertyga resten om vad de skall rösta finns på din lista... sen vadå förolämpa och shit du vet inget va??? en battle går alltid till 7 inget man behöver skriva två saknar du hjärna eller nått annat viktigt i kroppen??? för sånt skit snack som du försöker dra föra att få röster tar man i gb:n och chatter också i gb:n ( ber med detta moderatorerna rensa upp i denna tråden ) suck R-UNIT att du inte kan ta att nån e bättre än dej utan att ställa till tjafs... inte en sak till då ber jag moderatorerna ta bort battlen... låt folket rösta utan att du försöker influera dom....

tack för alla röster folket...

Peace
GÖR OM, GÖR RÄTT.

2006-07-24 16:44
R-Unit får min vote. han var faktiskt bättre.
Han hade 2 småfyndiga rader som jag tyckte var kul, vilket inte H-Crib hade. och det avgör saken

2006-07-24 17:54
H-Crib, käft - jag är bättre än dig... Sa jag redan innan när du ville att jag skulle battlea dig.

Jag skiter i om tråden tas bort, tycker den här batteln är ett skämt för att t o m ligga på whoa. Tråden är till för att lära dig lite vett vilket den förhoppningsvis har gjort; du ballar ur för att du torskar.

Jag struntar fullkomligt om jag vinner, förlorar eller om det inte avgörs. Men det gör inte du. Det står 5-1 till mig nu och och du tar bort tråden så ligger det nog ändå kvar hos dig att du låg under.

Ali - Kallas Rob och har haft Unit som "nickname" länge...båda var upptagna så kombinerade dom till något. Och det är ett hiphop-forum ändå... Tycker också att namnet är skit men bryr mig inte direkt =)

Annars tack ni som röstade

Tjarå

2006-07-24 18:04
HAHAHA!.. Mycket att tjafsa om....
Spelar det igentligen någon roll?... Detta är ju fan ett internet forum got damn it!...

2006-07-24 18:07
röst h-crib.. .vet inte om det är avgjot redan men måste ändå komentera...

som eminem vänder jag mej om går i väg och blottar baken

gillade dom särskilt mycket
en apa som skalar en banan måste väl vara ett skaldjur??

2006-07-24 18:13
h-crib får min röst för bättre rim.. r-unit känns som han bara gör desperata försök till dissar

2006-07-24 19:30
5-3 till R....

asså shit R-unit jag bad moderatorerna ta bort skitsnacket inte battlen... du behöver verkligen läshjälp va?? dessutom finns det ingen plats ingen satns du e bättre än mej utom med dina kompis röster... skulle inte förvåna mej om du skapat 5 olika konton som du använder för att rösta på dej sj...

du e patetisk som håller på och fuckar dej som en gnällig liten fjortis... hur gammal e du igentligen?? 12???

asså shit du måste verkligen söka hjälp....

tnx alla för alla röster...

Peace

Ps: skaffa dej en flickvänn R du verkar ha frustrationer
GÖR OM, GÖR RÄTT.

2006-07-24 19:47
sen vill jag bara säga lite små saker... hört tala som att hälla vatten på en gås??? ett gammalt uttryck... "att tjafsa med han e som att hälla vatten på en gås" häll vatten på en gås så rinner det av...

alltså jag tar åt mej som gåsar i våtdräckt och gortexjackor...

goretex jackor e regn täta jackor...

hoppas att jag inte behöver förklara våtdräckt för små fittorna här heller...

sen har det kommit fram att dr död och R-UNIT e samma kille... så den rösten tas bort....

alltså 4-3 till R-unit...

vill passa på att säga att min sissta rad e inte där för att eminem har hängbyxor... kollar ingen här på 8mile???

sen vill jag avsluta det hela med att förklara för er som inte vet vad reppa e...

det e att man lyfter framm nått\nån att hylla berömma ge propps.. det e reppa.... alltså r reppar ångpannor och jag whoas moderatorer...

fattar ni nu??? eller skall jag behöva köra upp ordböcker i röven på folk????

Peace alla vettiga som inte tjafsar utan röster på R eller mej och verkligen förstår innebörden av battlen
GÖR OM, GÖR RÄTT.

2006-07-24 19:48
timm skriv varför....

4-4

Peace
GÖR OM, GÖR RÄTT.

2006-07-24 20:06
DoktorDöd och R-Unit är inte samma..?... ?...
fan lägg ner tjafset och låt folket lägga sin röster hur dom vill..
Säg varken bä eller bu liksom...
Vill ni klaga på varandra så gör det i en battle till då och visa vem som är bäst av er istället...

t(
Poet

2006-07-24 20:13
lägger min vote på R-unit

1. han saknade inte rader
2. hårdare rader och mer attityd
Sötnosarna Represent!
"Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar"
- Fronda

2006-07-24 22:46
7-4...Jag vann

Peace, du var en fitta trots allt så nu säger du inte ett knyst om jag trackar ner dig i battles. För jag har bevisat på ditt lilla speciella sätt att jag är bättre än dig.

Tack alla som röstade... reppa är kort för representera förresten H-Crib.

Och H-Crib...tro mig... behöver verkligen inte oroa dig för mig och brudar har så det räcker och blir över...

Nu låt tråden dö och H-Crib är en hora...

2006-07-25 00:32
HAAHHAHAHAHHAHA, H-Crib, du är verkligen dummare än vad du annars brukar vara, jag är Jågurt fast med ett nytt namn. R-Unit är R-Unit, så skit ner dej och sälj dej själv som chokladboll till nån blind jävel förfan.

2006-07-25 16:45
1 så står det 6-6 två så ja jag e en hora.. jag har i alla fall vett att ta betalt...

Peace
GÖR OM, GÖR RÄTT.

2006-07-25 16:46
tompa lightning rösten räknas inte om du inte kan förklara varför...

Peace
GÖR OM, GÖR RÄTT.

2006-07-25 16:51
röstar på r-unit, fyndigare text

och för att h-crib verkar vara en riktigt dålig förlorare, riktigt dålig..

r-unit vann , h-crib kan gå hem
http://www.sthlmmd.se

2006-07-25 18:18
jo puszel ser verkligen att du läst allt... e inte kass förlorare e bara trött på whoas mentalitet... han e populärast han får min röst... shit e det inte den bästa som skall vinna???

öhh jo...

sj har jag hindrat folk från att rösta på mej förr för att dom gjorde det för att dom tyckte jag va cool tuff och ville ställa sej in...

och ärligt R-unit... jag skall vara helt ärlig... du e inte bra på Hip-Hop.... lägg micen på hyllan...

det är min åsikt inte att jag e pissig looser som mr R

7-6 till R

peace
GÖR OM, GÖR RÄTT.

2006-07-25 19:12
satt faktiskt å läste genom allt, å du kan inte på riktigt vara 22 bast, snarare 13-14 som min brorsa

2006-07-25 20:50
mmm eller hur??? för sj verkar du sååå mogen har jag hört...

ja ja skit i allt jävla skit snack...

R-unit du vann med 7-6 jag e i alla fall man nog att inse när nån har för många vänner... om du nån gång vill battla mej igen så e det en battle där bara moderatorer får rösta ty de e opartiska...

Peace
GÖR OM, GÖR RÄTT.

2006-07-25 21:06
haha, har jag hört .. cool

jag e i alla fall man nog att inse när nån har för många vänner.

2006-07-25 22:10
Herre i helvetes jävla gud!

Lägg NER!
Shit battla- rösta-tacka

Det är inte svårare än så.. Eller har jag missat nåt.?.

Gör upp med en battle till istället.. Ni verkar ju ha mycket kvar att säga varandra...

Glöm denna nu och gör en ny!...

smart va?.. Och ha det på tid... typ max 5 eller tio minuter eller nåt sen posta..

pusspåer

2006-07-25 23:43
H-crib...du är inte man någonstans, men du förlorade det var huvudsaken... ser jag ut att ha många vänner på det här forumet? ^^ checka vän-listan fittjävel
Lyricist

2006-07-26 09:41
H-Crib har inte lärt sig att ta en förlust och lite kritik än ser jag...

Men ärligt R-unit tog denna med skönare liknelser och rim!

moderator/mode dator HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2006-07-26 18:55
haha måste worda på Zteve-O's inlägg
 Haters gon' hate...

2006-07-27 00:30
haha...checka hans lista på battles om ni vill se en dålig förlorare....läääängst ner =D

2006-07-28 16:55
folk asså HÅLLKÄFTEN OCH PROPPSA O RÖSTA!
folket har gjort whoa till ngn sida med blandningen av lunarstorm och ngnstans man tjaffsar, hållkäften o rösta.
Gå igenom hela tråden om ni har svårt o sova o inte har ngt o göra, största sömnpillret. haffa ett liv ...................... peys
"problem är för amatörer, SMN ta över!"

http://www.myspace.com/smekmittnamn08

2006-07-28 21:59
ok kåveh, om det nu är så viktigt att rösta och proppsa så varför gör du inte det själv?

folket har gjort whoa till ngn sida med blandningen av lunarstorm och ngnstans man tjaffsar

det är fritt fram att avregistrera sej....
 Haters gon' hate...

2006-07-28 22:41
så då e det 60 inlägg varav 53-54 helt onödiga ( även detta )
Tänk om ni lagt tid på nån annans battle eller kanske lagt tiden på att göra en ny text fan va soft det hade vart ;P

Låt denna dö ut nu och börja kika i andras battle´s...

Peace och grattis till vinsten R-Unit!