H-CRIB blir utmanad av Chanko flumm battle
Chanko Hörde du hade en flicka som jag kunde skära i bitar..// För att sedan slänga dem till mina shäfervalpstikar! // Så du är tjugiotvå och hänger på ett hiphopforum// Battla mig och ditt liv slutar som fiskar från akvarium// Du blir alltså dränkt sen nerspolade i toaletten// Jag dyker sedan efter för att ge dig en hoppspark på läppen// Såg att du va dyslektiker, medans jag är en gramatiker// Rim fanatiker, så jag kan skicka denna battle som en ljudbok till ditt hem!// H-CRIB humm du måste vara förvillad nej snarare galen, min ända brud e igentligen din som ja saggade på magen. visst jag har guldfisk minne men nu e du bara löjlig, visst e jag gammal nog för att växt ifrån ditt blöjkrig. visst jag kanske e en fisk men du en fisk pinne, som os03 finland-sverige e du en ilsk finne. du e gramatiker men jag lovar att du inte förstår mina dissa, så knäböj nu o dyrka den omåtligt store battlaren christian, en flum battle av en bakfull och en snor seg kille jag säger inte vem som e vem... först till sju!!! VOTA!!!!
GÖR OM, GÖR RÄTT. -------------------------------------------------- ---------------- jag är dyslektisk och droppar hårdare rader än dej... SKÄMS!!!!
|