spades vs lost angel (8 bars)
spades: titta här yo jag ska spöa skiten ur dig kom inte o säg att du e bra/ idag när du battlar så kan du börja gräva din grav/ jag hörde när du erkände att jag är den bästa/ men ändå ville du battla, du kommer gå härifrån lemlästad/ usch orkar inte lägga 4 rader till på en sån liten fitta/ du är en fitta som e så trång att pitten kommer spricka/ aja skit samma men nu måste jag tyvärr slakta dig/ är det verkligen ett faktum att du kan rappa, nej/ lost angel: du kommer önska att du aldrig mött en förlorad ängel/ du kommer in och ser ut som en smörig hora i sängen/ du säger att du ska slakta mig, men du går härifrån död/ drar fram pistolen och gör att detta "ärliga fån" blir röd/ av blod och tyvärr så kommer inte du stå länge till nu/ för nu är det inte bara din nacke som är röd,shit marken också/ så kom nu fitta spades ville du slåss nu då? du är redan borta/ och kolla när jag knäckt lilla spades här som en elak råtta/ först till 7 och spades sa att han körde inte sitt bästa
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|