Real G vs Marcuzz
the real g ey såg en färsking som trodde han va värsting// spelar fifty kompis det här är verkligt, märkligt att ingen hört en tung rappare som mig// men säg va fan har hänt med rappare ni alla låter fan som gays// snackar så mycke bullshit bakom micken// tyngst på detta jag gör så bäst du gitt leen// jag spottar rader som jag spottar på marken// vill inte förnedra nån så jag gör det här vackert// men mannen jag säger dig du ser bättre ut med spacker// din sort är som kackerlacker taggar från orten, familjen och grabbarna så fort ni får chansen!!!// marcuzz Okey det där var ju tuffa ord från en som fortfarande har blöja och inom en kort tid kommer du även använda en slöja// för att dölja skadorna efter jag misshandlat dig och jag lovar, öppnar du din käft igen så dödar ja dig// och bara för att vara ärlig. Du vill ju knulla Mikael Persbrannt hehe, jag berättar bara sanningen o jag vet att det är smärtsamt egentligen borde ja tackat nej när du ville battla för du har ju allvarliga problem, behöver ju till o med hjälp o äta
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|